Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoupeš se...
17. 11. 2003
27
1
2212
Autor
Fil
Koupeš se…
Třpytíš své tělo,
ten šperk v moři potemnělém,
halena do pěny,
tvou krásou oněmělé…
Noříš šíji božskou,
do ticha zrádných vod,
vznášíš se – krásná,
jak z alabastru loď.
Tvé vlasy tančí po hladině,
teskně lesklý had,
kolem zad Ti splývá,
nechá sobě zdát.
Prostoupíš oparem,
co může být svůdnější,
snad nebeská krása,
tělo Tvé konejší.
Omámen vůní,
Tě oblékám v polibky,
uleháš Lásko má,
z křehkých snů na střípky.
1 názor
tak to abych si to šel vše koupit a zařadil se kam bych vlastně rád-a teď se div:-)
to je jenom skořápka...
doufám
mnoha
:-/
ale nevzdávej to, myslim, že todle se (nejen)dneska cení...a neplatí se penězma.. :-)
novím co je IN-plé tričko, gel v hlavě, ošoupaný džín, úsměv lišáka a hrát,že nic nechci nejlíp se co 20 větu zmínit co mám atd.
tak tak starší datum... časové...
díky za poklonu, stejně bych byl raději jinej, romantika se už dávno nenosí
jsem zklostnatělý archaismus:-)
tipy si strč za klobůček - taky nejsem žádná sběratelka :-)
já si tady spíš cením, když někdo napíše, co si myslí...nebo, co si nemyslí a tak
njo..kopajdy a blbá nálada a já si eště reju...to máš teda fakt blbej den..i když to první je už staršího data..
jinak nevylejváš kybliky špatně, většinou seš dost úspěšně romantickej ;-)
nu dostal jsem kopajdy a jsem sám = ona dáma, á jsem sama-už rozumíme.
a tipy-jestli chceš klidně Ti je všechny přepošlu, mě je to fuk, já si tu jen vylejvám kyblíky z citama...asi se mnou (sou)cítí-nevím
a nebojsou to cachtalky:-))
?!? ona dáma - já jsem sama ?!?
nerozumím nechápu - dyť já přece (ne)chrápu?
stejně je mi zvláštní, že je tu TAKOVEJCH tipů...
nějaký bych čekala...ale tolik? jak to děláš, člověče?
to ti sem choděj samý cachtalky? ;-D
kouzelná_květinka
18. 06. 2006
z mé strany míněno, že přeješ-li si Tobě budu děkovat stále, prostě z mé strany je z mé strany:-)
kouzelná_květinka
18. 06. 2006
nebudu Ti pořád děkovat ju?je to jasný z mé strany a pro vše, kde se ti u mě zalíbí Děkuji!.-)
kouzelná_květinka
18. 06. 2006Augustin_Šípek
25. 03. 2005
Opravdu moc hezká básnička, jen co je pravda. Je vidět, že procvičováním ses vypiloval téměř k dokonalosti (nechci Tě udusit medem kolem papulky:-)
Každopádně mám hnidopišskou připomínku k poslednímu slovu Tvé poslední reakce:-)
Voyager znamená "mořeplavec" (snad jistá souvislost s vlasy tančícími po hladině), ale jsem si jistej, že's chtěl napsat "voyeur" - sex. slídil, loudil, čumil:-)
Nu a to jsem ještě hledal na porno stránkách jak se to píše a nakonec jsem to nenašel a tipl:-) Blbě jak vidím:-)
A jestli budeš rýpat tak:
Romantická_dušička : Nu díky, neříkám, že mě nepotěšia trefa do Tvého vkusu:-) Potěšilo a moc!
chicoria : Děkují! :-)) Tak to honem zavři oči, to se nedělá koukat na cizí slečny:-)))
gabio : troška se červením-děkují
Fil : Spíš mám pocit, že princové vymřeli... Je mi líto, milé princezny...
bluebutterfly
18. 11. 2003
Anni :Ale nééé jsou, ale je jich sakra málo. Dá to moře a moře práce je najít.Vydrž !!
bluebutterfly : ptz. jsme romantici, básníci a třeba i Ti princové a princezny, ale ne voyageri:-)))
Už ten prolog, to je prostě krása . . . a samotné dílko se bez Tipu prostě neobejde.
bezva napsaný, ačkoliv téma by mě mohlo více oslovit v případě, že by to bylo psáno pro mě;)) ale jinak tip*
Díky všem a moc:-)
samain: však jednou se Ti bude líbit nějaká celá a pak vklidu budu moci umřít:-)
Anni: ale to snad ne, musíš si najít taky nějakého prince, co Ti složí k nohám vedle růže hezkou poetku. Držím palce:-)
Smailinka : Ty se nekoupeš?:-)))))
bluebutterfly
17. 11. 2003Romantická_dušička
17. 11. 2003
gratuluju k nádhernýmu dílku a trošilinku závidím...tak asi od všeho kousek.*